18 January 2010

"manjaga diri,hiasi peribadi~"

"tidak ada suatu musibah pun yang menimpa seseorang kecuali dengan izin Allah dan barangsiapa yang berima kepada Allah, nescaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya. Dan Allah maha mengetahui segala sesuatu" ~menjaga diri, menghiasi peribadi~

clear x?aku tulis balik sbb takut korg xdpt baca j tulisan dlm gmbar kt tepi ni~
blogger-emoticon.blogspot.com
tu ditulis kt dalam sebuah buku.buku tu ni ha~
"kata2 50 tokoh berpengaruh dan cerita disebaliknya"

haa..bagus buku ni.buku ni dihadiahkan oleh seorang rakan yg bersimpati atas kejadian yg menimpa sy dan ahli keluarga pada 10 mei tahun lalu.sedikit sebanyak,smangat sy naik bile dapat adiah.bukan sbb baca buku.hihi.secara jujur, aku baru bace smpai kata2 yg kelima
blogger-emoticon.blogspot.com
















asek bz j nak bc.pdahal mls.ishh2.comel kan kumbang yg melekat kt buku tu.dari cameroon tu.heh.sebenarnya ade 1 lagi buku yg kawan2 dari UIA kuantan bagi adiah.buku tu bertajuk "Cinta di ruma Hasan Al-Banna".buku ni pon x abes bc lg sbb author die endon.bile bace asek penin j~
blogger-emoticon.blogspot.com
em.k la.itu j la kot.sj j nak crita kt korg yg aku dapat adiah.heh~
blogger-emoticon.blogspot.com
salam~
kalo nak pnjam baca buku ni bole.tp bc kt uma aku j.xley pnjam bwk balik
blogger-emoticon.blogspot.com

"Cinta di ruma Hasan Al-Banna"

30hb ni ade Konvensyen Pemikiran Hassan Al-Banna dalam melakar sejarah bangsa anjuran ISMA kat Dewan Sri Sarjana UNITEN, putrajaya.jom!





















blogger-emoticon.blogspot.combye~.jumpe lg~

7 comments:

hUdZ said...

nak ikut..tp br prasan..tu tarikh aku blk oz..damn..

he11mi~ said...

hehe.ko balik 30 huda?lmbat lg.lepak lu.mkn cendol:P

hUdZ said...

iye 30jan flight pkl 9pg..mane lmbt lg..sabtu dpn kot..

Mutiara Bernilai said...

salam..
tringin gak nak p konvensyen tu..
hm,mong ko ni uniten ke mmu?

he11mi~ said...

mutiara~aku mmu ler

zara said...

:) suka kartun2 ituh.. nomel~

he11mi~ said...

zara~nomel?bajet cute:P.aku pn ske jgk sbb tu aku taruk